Kaynaşma ve Motivasyon Toplantısı
27.02.2024

Kurumsal kültür çalışmalarımız kapsamında Ankara Şehir Hastanemizde her hafta gerçekleştirilen Motivasyon ve Kaynaşma Toplantılarında hastane yöneticilerimiz ve çalışanlarımız bir araya gelerek, samimi bir sohbet ortamında sağlık hizmeti süreçleri, sosyal paylaşım aktiviteleri gibi konularla ilgili düşüncelerini paylaşıyor ve tanışma, kaynaşma fırsatı buluyorlar.

Kalp Damar Hastanesi B1. Kat E1 Dinlenme Salonunda 10 Ocak 2020 Cuma günü gerçekleştirilen Alerji ve İmmünoloji Kliniği Kaynaşma ve Motivasyon Toplantısına, Koordinatör Başhekim Op. Dr. Aziz Ahmet SUREL, Kalp Damar Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Mehmet Ali ÖZATİK, Koordinatör Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Süha ŞEN, Koordinatör Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Engin KOYUNCU, Koordinatör Başhekim Yardımcısı Dr. Taner Gökçınar, Koordinatör Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Garibe ADIGÜZEL, Koordinatör İdari Mali Hizmetler Müdürü Uğur CURA, Koordinatör Destek Hizmetleri Müdürü Ahmet İŞLER, Koordinatör Teknik Hizmetler Müdürü İbrahim DEVELİ, Kalp Damar Hastanesi Destek Hizmetleri Müdürü Fatih TOPKAYA, Kalp Damar Hastanesi Teknik Hizmetler Müdürü Orhan KOÇ, Kalp Damar Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Aysel ACAR, Kalp Damar Hastanesi Başhekim Yardımcısı Dr. İlhan AYDIN, Kalp Damar Hastanesi Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Abdullah Nabi ASLAN, Kalp Damar Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Yrd. Dilek BİL yönetim adına katılırken, Alerji ve İmmünoloji Kliniği Eğitim ve İdari Sorumlusu Prof. Dr. Ferda ERKEKOL ile birlikte klinik çalışanları da yoğun bir katılım sağladı.

Toplantı, Koordinatör Başhekim Op. Dr. Aziz Ahmet Surel’in toplantının amaçları, hastanenin genel işleyişi ve kurumsal iletişim yönetimine dair bilgi vermesiyle başladı. Ardından söz alan Alerji ve İmmünoloji Kliniği Eğitim ve İdari Sorumlusu Prof. Dr. Ferda ERKEKOL, Alerji ve İmmünoloji Kliniği hizmetleri ve çalışanlarına ait ayrıntılı bilgiler verdikten sonra klinik çalışanlarına sözü bıraktı. Toplantıda sırasıyla söz alan klinik hekimleri ve hemşireleri sunmakta oldukları sağlık hizmeti süreçlerinin iyileştirilmesine dair düşünce ve beklentilerini aktardılar.

  • 0.JPG
  • 1.JPG
  • 2.JPG
  • 4-1.JPG
  • 4-2.JPG
  • 5.JPG
  • 7.JPG
  • 8.JPG
  • 9.JPG
  • 10.JPG
  • 13.JPG